Ο επικεφαλής του PlayStation, Jim Ryan, πιστεύει ότι η τρέχουσα στρατηγική της Sony για την κυκλοφορία παιχνιδιών σε PC, αρκετά χρόνια μετά το λανσάρισμά τους σε κονσόλες, είναι κάτι που έχει γίνει αποδεκτό από τους fans. O Ryan δηλώνει πως η η Sony κατανοεί τη σημασία των αποκλειστικών τίτλων του PS5, όπως το God of War Ragnarök και για τον λόγο αυτό απέρριψε την ιδέα της κυκλοφορίας παιχνιδιών σε PC ταυτόχρονα με τις αντίστοιχες εκδόσεις για κονσόλες. Όπως λέει, κύρια ευθύνη των PlayStation Studios είναι η ανάπτυξη παιχνιδιών για τις νεότερες κονσόλες της εταιρείας και συνέχισε δηλώνοντας ότι από τη μία αυξάνονται οι αποκλειστικότητες για το PS5, από την άλλη διευρύνει τον κατάλογο των παιχνιδιών που μεταφέρονται σε υπολογιστές.
"Συχνά έχω την ευκαιρία να ρωτήσω τους fans τη γνώμη τους και όταν τους ρωτάω πώς νιώθουν για τη χρονική καθυστέρηση, συχνά λένε ότι αισθάνονται ότι η κυκλοφορία μιας έκδοσης για υπολογιστές δύο ή τρία χρόνια μετά το λανσάρισμα ενός παιχνιδιού στο PlayStation είναι αποδεκτή", συμπλήρωσε ο Ryan.

Σούπερ προσφορά στην Ελλάδα: Πως θα πάρεις PS5 στα €280 και Nintendo Switch 2 στα €415!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity